dijous, 1 de gener del 2015

Feliç 2015

A cicle mitjà us volem desitjar un feliç

Any internacional de la llum
i les tecnologies basades en la llum.

1. Aquestes vacances en sigut molt guay vaig anar al cine , a la roca de villatge de Barcelona y vaig veure els reis

2. Aquest 2015 he anat a esperar els reis a Girona La nit de reis baig anar a sopar a casa de uns amics a casa seva i mo vaig pasar molt be !!

3. Aquet cap de semana me nat a Madrid a veure un partit de football mo e pasat molt be vaig anar a la cibeles i a castilla i leon

4. vaig anar a mi rar els tres rei vaig veura la Birginia i la bibiana
    els treis rei ens a portar un joc de taula tambe cartas de raio maquill

5. Vaig anar a casa dela amiga de la meva mare. Havia anat a la plaça amb les meves amigues.

6. Aquestes enat als rei y man dunat mols caramels

7. aquestes vacances el pare noel m´ha regal el minecraft, un jersei, una pisstola que disparava boletes d´aigua i ja esta.

8. Durant las vecanses vaig anar amb els meus germans i amb els pares per beure els tres reis i man dunat regals .vaig anar al lestany de banyoles.

9. Aquestes vacances he anat a donar la carta els reis i despres els vaig anar a esperar-los i em van donar uns quants caramels.Al mati els reis ens van deixar un cami de caramels de l habitacio fins al menjador on hi havia els regals, ami em van portar unes arracades, dos llibres i l hospital de barriguitas.Despres van venir els meus cosins ivam obrir mes regals.

10. Durat les vacances he anat a veura els reis i em ban donar caramels i el dia seguen vaig anar a casa de els meus avis i a casa e la mava tieta i em ban donar un patinet i i emban donar un coxa tele dirigid i dels altras tiets una pistolas

1. molt ve Julian espero que els teus regals tagin agradat

11. Aquestes vacances de nadal vaig anar a veure els tres reis mags i també van venire les meves cugines

12. Este invierno he ido a casa de un amigo llamado Josep y jugamos a muchas cosas.

13. Que xulo no sóc en kevine

14. Aquestes vacances vam celebra l any nou i tambe vaig veure els tres reis!

15. Aquestes vacances he anat a patinar sobre gel.He anat en un aniversari i ho va fer a la crinera ,ivam jugar,vam montar a poni.Despres vam berenar iva obrir els regals.Despres la Lucia va venir a casa meu i despres va venir ella a casa.El tio em va portar una tablet ,un llibre...Vaig anar a Barcelona i m`ho vaig passar molt be.

1. Has tingut unes vacances molt divertides segur que tambe as pujat en cavall que t´ho passis bé

16. Aquestes vacances he anat espara els tres reis m'han donat molts caramels.
    L'andama em van portar un monopati el joc de minikraft i el batman 3
    i moltsiiiiiiiiiiiiiiiimes coses mes ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

17. Aquestes vacances he anat a Paris a celebrar al cap d' any , he pujat a la torreifel , a la segona planta i a la primera planta.Ivaig patinar a la primera planta
    Vaig anar a basalú a mitrar la cabalcata dels tres reis d'orient . Vaig parlar amb els tres reis d'orient , el rei blanc , em va donar xuxes , el rei ros em va donar un llogurt i el rei negre em va donar una xocolatina.
    El tió em va portar una pilota negra , un gorroi un puzle 3d del trex.
    els reis em van porrtar la psvita amb el joc fifa 15 ,un bernus de ralles , xocolandia dos contes ,dino amics i 500 acudits d'en geronimo i ni si ni no

18. Aquestes vacanses he anat a besalu a olot,a figueres a tossa,al far,a patinar sobre gel i em vaig trobar a la Mar i vam patinar un rato. Vaig anar al cinema i baig veure los pinguinos de madagascar. Tambe vaig anar a patinar sobre rodes.Vaig convidar a la Mar i vam jugar al twister.el meu pare s´ha comprat una tablet apple i me l´ha donat per jugar a videojocs.He jugat a la nintendo3DS i tinc un bolso nou he anat a el museu dali i a bañoles

1. Has tingut molta sort.Es pero que les proximes vacances t`ho passis molt millor

2. tu as pasat molt be esperom que las saguents vacanses tu pasis molt be

19. acesta bagada vaig ana beure els tres reis mags i vaig beure els meus amiga es la omaima i alseus garmans ials mmeus amigs ialsmeus migas i feam qursa amb amics i efet als meus deuras i al fi nal aguaniat als meus garmans i la omaima ijo i als meus garmans i al ibrahim ila marua i la hayat agafat la sabra ijo eguaniat als dia da nadal cet

1. aigo es mentida tu no tens amics i no as fet als deures si no tens ni 1 centim

20. he cagat el tio el dia 24 me a cagat uns cascos de violetta,un gersei de violetta,algunas cartas de pockemon,una manta de frozen.Enatt a blanes per beure els reis macs el Baitasar pobre que no tenia que balla pro balla be i quoan e nat a la meba casa lla estaban en el arbol de nadal els gregals un patinet de Violettab una nerf atsetera. i per ultim e nat al consert de Violetta.

1. Es molt guai que agis fet tantes coses de Violeta

21. Aquestes vacances ha vingut a casa el meu amic Kaba a jugar.

22. acestes vacanses DE NADAL e nat a juga sovra jel i tambe van bani els tresrells mjics.

23. No he fet res peró he anat a veure els Reis i m´han dona donar caramels.

24. a les vacances de nadal vaig anar al cir i al cine en el circ em va agradar molt perque
    em va fer graçia els pallassos els reis d'orient em van regalar el pack de rubi omega
    de la nitenddo 2 ds i 3ds

25. Aquestes vacanses he anat a casa dels meus cosins.També he jugat amb els meus germans.I m'ho he passat molt be.

26. a questes bacansaes ma anat molt bé!!!!.
    e anat aspara els reis m'an portat moltes coses!!!!!!
    m'an portat una tablet molt gran i la funda.
    el tió m'an portat xocolata (molt bona!!!!!!!)
    i vaig anar al campament dels reis.

27. aquestes vacanses e anat a veure als reis i al dissabte man portat regals

28. Aquestes vacances m'an anat molt bé, he anat a entrenar amb l'equip del GEIEG!!!
    Vaig anar a esperar als reis, l'endemà em van portar moltes coses com:
    una tablet, una bossa de hoquei,...

29. aquestes vacances el tio ma portat una tablet i un mobil.tambe e anat a patinar sobre gel vaig anar a casa la Genesis i no vaig anar a la cabalgata

30. em vaig comprar 6 jocs 4 call of duty 1 asessins creed 1 pes 2013.He fet les campanadas ha Banyoles,meh cadat sin ps vita :'(

31. Aquestes Vacanses iejuga a alpe4

32. aqestas vacanses e anat sobre llel i per 9 vagada no man traigut carvo ie cunsegit molts caramels i vaix ser el primer de mangar les uves

33. aquestes bakanses vaix comprar unes bamves per core i tambe vaig anar a veure els rells i es lu que efet al cap de semana

34. Aquestes bacansas e anat a beura els tres reis avia agafat pocas xuches al andama
    em ba porta moltes coses 4 jocs de la wwi m´he lavia pasat molt be i a casa del meum pare em ba porta un joc de la pcp.

35. Aquestes vacances de nadal he anat:A visitar uns amics que viuen a Sant Martí Vell.He anat al campament dels reis mags a donar la carta i a fer tota la gimcana: Cuineres,Carameleres,Regaleres,Carteres i manualitats(Una corona de cartró).He anat a Blanes a celebrar l'aniversari de la meva avia.Li vam regalar unes estovalles que va brodar la meva mare.Al meu avi li vam regalar una camisa de color blau cel amb ratlles blau fosc.HAN SIGUT LES MILLORS VACANCES DE LA HISTORIA!!!