dissabte, 4 de gener del 2014

FELIÇ ANY NOU!!


US VOLEM DESITJAR UN BON 2014 !!! 

100 comentaris:

  1. princesiIla (kadijatou)5 de gener del 2014, a les 23:44

    quina foto mes guai a bera si endevineu qui es la millor bibiana del mos la bibiana
    ah y me inventat una canço y bull cumpartirla amb tots vosaltres:

    si quieres a alguien dame la mano y corre tras que tienes las heridas habiertas a a a ben y canta dame tu mano cura tus heridas que las tienes muy abiertas bamos ben y cata bame tu mano cura tus heridas que las tienes muy abiertas cura tus heridas ah ah ah aaaa si no sabes que es el amor ben que la siensia te lo va explicar tu mirada tu voz la ciensa ah ben y canta dame tu mano cura tus heridas que las tienes muy abiertas bamos ben y canta dame tu mano a a a si no sabes ques curar heridas ven que la ciencia te lo va explicar tu mirada tu voz la ciencia.
    ben i canta dame tu mano cura tus heridas que las tiennes muy abiertas

    ResponElimina
  2. cuenta con ello bibiana

    ResponElimina
    Respostes
    1. kadijatou lo de si quieres alguin i si no sabes que es enamorar ven que la ciensa te lo va esplicar da pena por favor cambia te lo digo por favor

      Elimina
  3. hola, la canço es molt bonica.
    adeu fins unaltre...

    ResponElimina
  4. Jo tambe crec que es molt bonica un dia cantemala.

    ResponElimina
    Respostes
    1. berta serrat tampoc no et ficuis la xula amb las teves amigues.Es per totes les tevas vamigues sobre tot la ekine ella no tinc ningun problema gracies per llegir el meu comentari

      Elimina
    2. cuenta con ello berta

      Elimina
  5. Jo he anat a veure els tres reis i em van posar uns quants caramels. i al mati els reis em van portar moltes coses. I a casa els reis em van deixar un cami de caramels que ens portava fins al menjador.

    ResponElimina
  6. Júlia Pelegri Mancebo13 de gener del 2014, a les 12:50

    Hola sóc la Júlia Pelegri M.i he de dir que les vacances de nadal han estat molt bé:Els reis m'han portat moltes coses!
    I per acomiadarme us desitjo un molt bon nadal!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. papa nóel mà purtad una tabelta tínc úns jócs son mol xulus

    ResponElimina
  8. bon nadal jo magrada nadal

    ResponElimina
  9. Durant Aquestes vacances d´ hivern he anat a passar-les a SANT HILARI amb els meus avis i tota la meba familia . Mu he pasat molt be!!

    ResponElimina
  10. Durant aquestes vacances de nadal e menjat molt i m'ho he passat molt bé.

    ResponElimina
  11. vaig quedar a casa agujar i vaig fer ordenador















    ResponElimina
    Respostes
    1. e manuel soy el imad te estas asiendo famoso acenengas como yastin biber sige asin muxa suerte adios manuel.

      Elimina
  12. El Divendres van venir les meves cosines de barcelona i es van a quedar dos dies a dormir a casa meva .

    ResponElimina
  13. el divedres iestava jo ala casa de la meva tieta ijugan ala consola

    ResponElimina
  14. duran a cestas bacansas e manjat mol i mepasat moltve

    ResponElimina
  15. noasvist alavio dal ivan esxaxi inosaps qanovola jo mainvantat unavio qagira i varecta itinc unatra avio cavolabe nosaps qala kadiiga nosap fe niuna volta i saps qal josep te po daqali faginunacos ial josep noliagradacalimulestin adeu amiqs fi

    ResponElimina
  16. vaixanar ana alparci lamebamara diu anem casa vam durmi` vam ana al parc




    ResponElimina
  17. aqestes vacanses hue pasat be.hem menjat torons.els tres reis hem van porta puzzle,dikssionari,i les per decururar les ungles.

    ResponElimina
  18. Aquestes vacanses de nadal he anat a les Serres 5. dies asta cap d'any amb uns
    amics del meu pare ila meva mare.

    ResponElimina
  19. Aquestes vacances, no he a anat a hoquell i me notat el nivei.I els Reis man purtat una bici

    ResponElimina
  20. Aquestes vacanses m'agradat molt els reis m'an portat una tablet tinc 20 jocs

    ResponElimina
  21. he anat als reis i m' han portat un excalextric

    ResponElimina
  22. Aquestes vacanses hue me pasat be els reis mandonat caramels i turrons i ma va agrada molt els turrons iels reis de ragal era una tablet

    ResponElimina
  23. Lue pasat molt be vaig veura els 3 REIS macs meluvaig pasar super BE

    emb BAN regalar un gos rubot

    ResponElimina
  24. aquest nadal vaig anar a veuraeis tres reis d,urienel dia 5

    ResponElimina
  25. Aquestes vacances m´ho vaig passar molt be.Els tres reis mags m`han donat un llapis,un ordinador,una goma i un llibre per escriure.Vaig anar a l`espai girones i vaig veure un tio molt gran i tambe un arbre de nadal.

    ResponElimina
  26. Lue pasat molt be parce he anat a beura els 3 reys magcs hi baig agafar mol caramels



























































    ResponElimina
  27. Hola aquestes vacanses he anat a beure els reis macs ma regalat uns PET HOPS tamve unes sabates de casa i tamve una nina .

    ResponElimina
  28. Aquestes vacances el pare m'ha regalat una Wii i el joc just dance 4 i he anat a patinar sobre gel .He anat a olot a dormir 3 dies .He jugat a just dance 4 amb els meus amics/amiges . S'ho van pasar molt be .Al joc mii i he creat amics/amiges .El bloc m'ha agradat .

    ResponElimina
  29. Aquestes vacanses i els reis mags man portat una 2 ninas,un gos,pet hop i un estoig.




    ResponElimina
  30. als tres reis m'an donat una mansio, estilo pop de uñas,un rellotge,un altre casa,i
    unes nines .Ia meu mare m'ha regalat una tablet una altre casa i una barbie que
    parla repateix i et repeteix tot el que dius.I me descargat tote les pantalles plenas de jocs .Anat de viatje a francia amb la meu mare i m'ha regalat ancara mes coses
    ancara . A francia e anat a veure una botiga secreta que as diu Misty grifyi avia
    moltes coses an aquella botija i m vaig pasar molt be i am va agrada
    molt i e anat a casa d'una amiga que es diu Hellen i vam juga amb la TABLET
    i ens u vam pasar molt be i la meu tia ma regalat una nina barbie de la pelicula.
    de barbie.

    ResponElimina
  31. MIREYA SANTAMARIA JIMENEZ13 de gener del 2014, a les 16:24

    hla NENS I NENAS

    ResponElimina
  32. Per nadal m'han portat un videojoc. Es fa tot el que volgis i tot a les teves regles,i per els Reis Mags un videojoc de bola de drac z Ragin Blast i m'han sorpres.

    ResponElimina
  33. Ahir m'han comprat una bicicleta

    ResponElimina
  34. Els Reis Mags m'han portat un destrructor imperial de angry birds star wors.

    ResponElimina
    Respostes
    1. pues a mi la play 3 amb el joc GRAN TURISMO 6

      Elimina
  35. Paula Masoliver Gonzalez13 de gener del 2014, a les 16:35

    els treis reis m an portat una mansio, un puzle, unarmari de la barbie, el kukiloro, una nina, un memory, un jersei i una caixa que fa musica. He vist la pelicula los increibles. He anat a casa de una amiga meva que es diu Mar que viu a Olot. Vaig anar a casa el meu cosi que es diu Marc.me vaigat jocs per ala tablet.

    ResponElimina
  36. Els tres reis m´an regalat la wi u.Va venir el meu tiet.Vaig anar a casa del meu cosi.

    ResponElimina
  37. Hola a totom he vaig anar a esperar els tres reis

    ResponElimina
  38. Aquestes vacances he anat a patinar sobre gel .El pare Noel em va regalar la psp amb 4 jocs.

    ResponElimina
  39. Vaig anar ha casa de una amiga meva que es diu Nora vam caga al tio i ens ha cagat moltes cosas.Els Treis reis em van portar una ratunera,una capsa de retoladors i un llibre.




































































































    ResponElimina
  40. Vaig anar ha casa de la meva cosina ha jogar i vam anar ha veure els reis mags .

    ResponElimina
  41. hola nens i nenes al cav de sedmana bag fer moltas cosas i vag anar als reills vag dunar la cartaals reills par boscar caramelsi despres vag anar al parc i despres del parc i bag anar a casa i despres vag aribara a casa i vaig trobar regals a la porta.

    ResponElimina
  42. hola fa 2 semanas e pasat unas bonas festas. i vusaltras?

    ResponElimina
  43. FELIÇ ANY NOU A TOTS!!!!I Iespero que us hagin portat moltes coses els reis
    hi, h,i hi, h,i hi!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Igualment Afra!!!A mi man portat moltes coses(bicicleta,camara,furby...)

      Elimina
  44. hola les vacances de nadal mhan agradat molt perque els reis mags man regalat moltes coses ihevist the walking dead amb tota la meva familia adeu de part de Aaron

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola arron estic el teu grup mira a informatica

      Elimina
  45. em dic Yanira he anat a la cabalgata dels reis i he agafat molts caramels tambe he anat a dormir a casa dels meus cosins

    ResponElimina
  46. em dic Alex.o i baix anar als Pirineos ala Molina i baixant baix anar a França i era tant guai que no em bolia anar

    ResponElimina
  47. He anat a veura els treis reis i m´ en portat moltes coses .

    ResponElimina
  48. He anat a veura lasterseres

    ResponElimina
  49. ola soc en jasvir i bon nadal a tots

    ResponElimina
  50. ES 2014 els reis mag mab purtar un diari de las monter gihg i a vosaltres??????¿¿¿¿

    ResponElimina
  51. hola, aquest nadal e anat a madrid. al principi no volia anari pero mentres estaba alla mo baig passar molt be, pero aqui a salt a sigut millor

    ResponElimina
  52. M'ha agradatmolt aquest nadal!!!!!!!!!!!!
    QUE TINGUEU UN BON ANY!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  53. Hola mhan agradat molt les vecances perque mhan portat moltes coses , i a vosaltres que usan portat?

    ResponElimina
  54. hola soc en Yassine com heu passat les bacancanses del nadal ? i que husan purtat els rells macs?.

    ResponElimina
  55. ola soc la kadijatu la escritora de la canço ben y canta. bueno ara us cantare unaltre canço es titula te quiero : estando con tigo me siento mas bien nos sentamos a la luna a cantar: te quiero todo va enpezar todo va girar a tu alrededor todo va giraaaaaaaaaaaaaaar todo va enpezar a tu alrededor todo va a girar: no se que aria sin ti aunque fueras una girafa no me inportaria porque se que te quiero: te quiero todo va enpezar todo va girar a tu alrededor te quiero todo va enpezar odo va enpezar todo va girar

    ResponElimina
  56. Marina Panades Deulofeu14 de gener del 2014, a les 15:37

    Hola soc la marina ,fa poc em comansa el cole imue pasat molt ve vatg a cuart i estem fen les cumarquies decataluya
    fins un altre

    ResponElimina
  57. hola,aquestes vacances mhan anat molt be

    ResponElimina
  58. Hola soc la Coumba fa poc que a comensat el colegi ima encantat he pasat unes bacanses molt divertides.

    ResponElimina
  59. Hola soc han Mohamed i a les vacanses vaig a la bolera

    ResponElimina
  60. hola soc la kadijatou a cumpusitora de la canço te quiero buenu us cantare una canço las animadoras: oh oh oh oh soy una animadora rebelde peo cara dura no te creas tan duro por que yo soy una animadora animadora mueve el culete mueve tu cadera q tienes muchas animadoras cada dia de mover no te creas tan dura porque con migo no eres animadora animador soy yo o o o no te creas tan duro porque soy una animadora cara dura no te creas tan duro por que to soy una animadora muebe tu culete mueve la cabeza mueve la cadera animadora yo soy 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 animadora soy yo.adios

    ResponElimina
  61. Hola! soc en Wail i aquestas vacanses me lo pasat molt bé he anat a franca i he fet moltas cosas.He anat al ZOO i he bist molts animals.

    ResponElimina
    Respostes
    1. soc en mohamed.y e anat als reys mags man dunat xuxe hera hera super triple guai man pintat la cara hi sempre hi he jugat al ordinador amb el facebook

      Elimina
    2. i tamve al friv i e manjat un capuxino verde

      Elimina
  62. Hola soc la Mireia els reis men dunat una sora magica per fer formas en laigua i alameba jarmena petita un movil de juguina demini.

    ResponElimina
  63. hola soc la Berta Serrat Llinas i aquetes vacances els reis mags man portat moltes coses el que ma agradat mes a sigut un furby i tambe un despertador i un afinador de violi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ai perdò volia dir aquestes!!!!! sorri

      Elimina
  64. Hola soc l'Abril i aquestes vacanses mue passat molt be els reis man portat:un despertador,un patinet,2 llibres de la tea stilton,una pelicula...I moltes mes coses
    AN SIGUT UNES VACANSES MOLT GUAIS

    ResponElimina
  65. hola soc la yidah i aquestes bacanses als reis macs ma an purtat una tablet.

    ResponElimina
  66. Hola soc la Judith , us explicare que he anat a Figueras. Al restaurant dels meus tios .El meu cosi em va espantar com sempre jo tambè li vaig espantar
    AQUESTES VACANCES HAN SIGUT MOLT DIVERTIDES

    ResponElimina
  67. Hola soc la fatumata els reis ma van duna tres llibretes de Violetta i mava garada molt el regal i era molt divertit. i Graciab per dunarmu.i aquestas vacances mu vaix pasa molt be perque vaix ana a visita la meva tia i vaix veure el bebe de la meva tia i era molt macu i al final vam turna a casa.

    ResponElimina
  68. hola soc en nabil ia quetes vca

    ResponElimina
  69. Hola Gegant del rec.Hem dic Fatou k.I aquestes vacances de nadal.
    He hanat amb la meva familia a Plasa catalunya i man comprat molta rova.I he
    hanat a veure els treis mags man donat molts caramels.



















    ResponElimina
  70. Hola soc l'Hugo i vull explicar un dia de vacances .vaig anar a patinarv sobre gel.
    i va ser molt dificil

    ResponElimina
  71. Hola hem dic Marina, aquest Nadal mo e pasat molt ve, perque els Reis man portat
    un joc per fer vestits de nines. Paro lu que mes ma agradat es esta amb la familia.

    ResponElimina
  72. Hola soc en BILAL i he anat als reis mags man regalat una bicicleta guaxi

    ResponElimina
  73. Hola sóc lÁlfonso acet añy man portat 2bideojocs BON AÑY NOU A TOTOM

    ResponElimina
  74. Hola sóc la Nerea i os esplicare un dia de vacances de nadal vaix veure els reis dues begades, una vegada a la sortida i una altre vegada a l´ aribada . Em ban donar un pilo de begades ¡VA SER SUPER DIBERTIT!!

    ResponElimina
  75. Hola soc al Newyn i man cantat una canso molt maca que sa titula Te quiero fet per la Kadijatou

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gracies newlyn si bols la canto davant de l'Alex Nerea fatou c fato s devanta de tots els nenes que bulguis

      Elimina